ika@cbu.edu.tr +90 236 201 2045 - 2048 - 1063
MANİSA TEKNOKENT - Manisa Celal Bayar Üniversitesi Teknoloji Geliştirme Bölgesi A.Ş. İsteğe Bağlı veya İşletmede Mesleki Eğitim Kapsamında Stajyer Öğrenci Talebi

MANİSA TEKNOKENT - Manisa Celal Bayar Üniversitesi Teknoloji Geliştirme Bölgesi A.Ş.

İsteğe Bağlı veya İşletmede Mesleki Eğitim Kapsamında Stajyer Öğrenci Talebi

18 EYLÜL 2024

Faaliyet Alanı;

·         Teknoloji Geliştirme Bölgesi

·         Teknoloji Transfer Ofisi

Hakkında;

Manisa Teknokent, yenilikçi girişimlerin, ileri teknoloji projelerinin ve Ar-Ge çalışmalarının merkezi olarak, bölgedeki girişimcilik ekosistemini desteklemektedir. Manisa Celal Bayar Üniversitesi öncülüğünde kurulan Teknokent, üniversite-sanayi iş birliğini güçlendirerek, akademik bilginin ticarileşmesine ve sanayiye aktarılmasına olanak tanır. Firmalara, modern ofis alanları, laboratuvarlar ve teknoloji altyapıları sunarak, fikirlerin hayata geçirilmesi için ideal bir ortam sağlar. Manisa Teknokent, KOSGEB, TÜBİTAK ve diğer kurumlarla iş birliği yaparak, girişimcilere ve firmalara çeşitli destekler sunmakta, inovasyonu teşvik etmekte ve sürdürülebilir büyümeye katkıda bulunmaktadır.

İLAN BİLGİLERİ

Görevler;

İdari ofis faaliyetleri olan:

·         Ön kuluçka ve Muafiyet hizmetleri,

·         Girişimcilik ve Kurul İşlemleri,

·         Portal veri işleme ve Evrak işleri departmanları ile çalışır.

·         Etkinlik düzenleme, girişimci ziyaretlerinde karşılama, ikram ve evrak-posta takibi yapmak

Sorumluluklar;

·         Kurumun temel politikaları ve ana hedefleri ile TEKNOKENT Gizlilik Politikası doğrultusunda idari faaliyetleri yerine getirmek

·         Kullandığı demirbaşları korumak ve fonksiyonel olmasını sağlamak

·         Teknokent Kalite Yönetim Sistemi gereği oluşturulmuş standart şartlarına uygun faaliyetleri gözlemlemek ve sistemde gördüğü eksiklikleri amirine rapor etmek.

·         Her yıl kalite kayıtlarının arşivlenmesinde arşivleme ekibine yardımcı olmak ve bilgiler “Arşiv Listesi (LST011)” ne kaydetmek. Arşiv Listesini inceleyerek imha edilecek kayıtları belirlemek ve talimatına uygun olarak imha etmek.

·         Faaliyetleri ile ilgili hizmetlerde uygunsuzluk nedenlerinin sistematik analizinde katkı sağlamak

·         Karşılaşılan her türlü probleme anında müdahale ederek düzeltici faaliyetleri başlatmak ve gerektiğinde uygunsuzluk ortaya çıkmadan önleyici tedbirlerin alınmasını sağlamak

·         Kurumun kalite hedeflerinin kendisi ile ilgili olanlarının gerçekleşmesini sağlamak

·         Sorumlu olduğu işlerle ile ilgili gerekli kontrolleri yapmak, hizmetin istenilen kalitede olmasını sağlamak.

·         Faaliyetleri ile ilgili kalite kayıtlarının muhafaza edilmesini sağlamak

·         Sürekli iyileştirme ile ilgili üzerine düşen görevleri uygulamak, izlemek ve geliştirmek.

·         Entegre Yönetim Sisteminde kullanılan dokümantasyonla kendisine verilen ek görev ve sorumlulukları yerine getirmek

·         Toplantı, seminer, konferans vb. kitlesel iletişimlerin ilgililere duyurulmasını sağlamak.

·         Yönetmelik ve sair mevzuatla verilen diğer görevler ile mevzuat çerçevesinde üst yönetim tarafından verilecek görevleri yapmak. 

Görev Süresi; 09/09/2024 – 08/11/2024 tarihleri arasında

Gün; 45 gün

Adayda Aranan Genel Nitelikler;

İdari Ofis biriminde değerlendirilmek üzere;

·         Üniversitelerin İİBF ve İşletme Fakülteleri   3. veya 4. sınıf öğrencisi olmak,

·         Tercihen staj geçmiş olmak,

·         Ekip çalışmasına yatkın, uyumlu ve işbirliğine açık olmak.

·         MS Office programlarına hâkim olmak, özellikle Excel ve Word programlarını etkin bir şekilde kullanabilmek.

·         İş disiplinine sahip, verilen görevleri zamanında ve eksiksiz yerine getirebilmek.

·         İdari işlemlerde gizliliğe önem vermek ve bu konuda titiz olmak.

·         Yeni bilgilere ve öğrenmeye açık, yeniliklere adaptasyon yeteneği yüksek olmak.

·         Erkek adaylar değerlendirilecektir

Sağlanacak Olanaklar;

Servis ve Güzergah Bilgisi; Servis kullanımı mevcut değildir.

Yemek; öğle arası yemek + mola mevcuttur.

3308 sayılı kanun ödemesi; Kanun kapsamında staj yaptığı gün boyunca ödeme alacaktır.

 

İlgilenen öğrencilerin özgeçmişlerini PDF formatında 15/10/2024 tarihine kadar aşağıdaki e-posta adreslerine, konu başlığını belirterek (Dosya adına:”Ad Soyad CV” yazınız) göndermeleri gerekmektedir.

 

İka.ibs@cbu.edu.tr

 

(ÖNEMLİ BİLGİ: Özgeçmiş PDF Formatında olacaktır. Diğer formatlarda gönderilen evraklar dikkate alınmayacaktır).